zondag 25 januari 2015

Dokter Jules

Maandag kwamen we in de klas en zagen we dat Jules ziek was!

Gelukkig hadden we een dokterskoffer bij de hand.

Ook onze popjes waren ziek en moesten verzorgd worden.

We verzorgend ook elkaar.

Onze poppenkamer werd omgetoverd tot een ziekenhuis.

Kleine Jules werd enorm goed verzorgd.


Ooooooooh kijk nu! Wij zijn ook ziek. Kopje flauw mopje!!

Versje; Rode stippen op mijn been
op mijn buik en op mijn teen
op mijn neus en op mijn oor.
Is daar nu geen zalfje voor?




Auw, pijn aan ons hoofd!
Even een vitamientjes geven.


We kleurden zieke Jules in.

Juf Kersten op bezoek! Joepie!



We schilderen een dokterstasje.





Onze Jules rode stippen geven.


Wat hadden we een fijne, zieke week!
Volgende week doen we nog even verder!
Liefs,
juf Adéline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten